پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226514
يک جام با «قشقايي» پَريد
تاریخ انتشار : 1395/07/10 08:55:51
نمایش : 1128
تيم فوتبال دسته دومي قشقايي شيراز در ضربات پنالتي مقابل پرسپوليس به برتري رسيد تا شاگردان برانکو از جام حذفي کنار روند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دو تيم قشقايي و پرسپوليس در مرحله سوم جام حذفي از ساعت 15 کار خود را در ورزشگاه حافظيه شيراز آغاز کردند که اين بازي يا تساوي يک - يک در 90 دقيقه به وقت اضافه کشيده شد. محمدجواد زارعي  دقيقه 10 براي ميزبان و پريميوف در دقيقه 60 براي پرسپوليس گل زدند.

در دو نيمه وقت‌هاي اضافي، پرسپوليس فشار زيادي روز دروازه ميزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتيجه بازي را تغيير دهد. تيم قشقايي نيز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تيم با همان نتيجه تساوي يک - يک به کارشان در 120 دقيقه پايان دهند تا ضربات پنالتي تعيين کننده تيم صعود کننده باشد که در نهايت قشقايي با برتري 6 بر 5 در صربات پنالتي (در مجموع 7 بر 6) به برتري رسيد و حريف آينده‌سازان برق شيراز در مرحله بعد شد.

ترکيب قشقايي: علي اسدي، محسن رضوي پوريان، حسين کوشکي، حميد سفيدگري، محمد شريف‌زاده، مهدي شريفي، سهيل نيک‌نام(88-مجيد چابک)، هادي مرادي، محمدعلي نگارنده(120-مسعود اسدي)، محمدجواد زارعي و هادي خادم(68- فرزاد رضايي).

ترکيب پرسپوليس: بوژيدار رادوشوويچ، محسن ربيع‌خواه، محمدامين آرام‌طبع(69- شهاب زاهدي)، صادق محرمي، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان، احمد نورالهي، اميد عاليشاه(46-فرشاد احمدزاده)، ولاديمير پريميوف و علي عليپور(84- احسان علوان‌زاده).

نيمه اول

دقيقه 3: ارسال بسيار خوب از اميد عاليشاه در محوطه جريمه با ضربه سر بي‌دقت پريميوف راهي خارج از زمين شد.

دقيقه 8: پاس در عمق محسن مسلمان در موقعيتي بسيار خوب به پريميوف رسيد که اين بازيکن بار ديگر به سادگي فرصت خوبي که به دست آورده بود را از دست داد.

دقيقه 10: ارسال ضربه کاشته از ميانه‌هاي ميدان به داخل محوطه جريمه پرسپوليس با دفع اشتباه بازيکنان اين تيمه همراه شد تا در برگشت، محمدجواد زارعي با يک جهش سريع و ضربه سر شيرجه‌اي دروازه پرسپوليس را باز کند.

دقيقه 13: روي يک ضدحمله سريع، قشقايي فرصت گلزني داشت اما اين توپ را از دست دادند.

دقيقه 15: ارسال آرام‌طبع به داخل محوطه جريمه قشقايي توسط مدافعان اين تيم برگردانده شد که در برگشت، کاميابي‌نيا نتوانست کاري از پيش ببرد و توپ را از دست داد.

دقيقه 19: پاس پريميوف، علي عليپور را در موقعيت خوبي قرار داد ولي ضربه عليپور از زاويه‌اي تقريباً بسته توسط اسدي دروازه‌بان قشقايي به کرنر فرستاده شد.

دقيقه 20: پاس مهدي شيري به مهاجم قشقايي، او را به راه انداخت ولي مهاجم قشقايي در منطقه آفسايد قرار داشت و نتوانست از اين فرصت تک به تک استفاده کند.

دقيقه 21: شوت بي‌دقت احمد نورالهي از پشت محوطه جريمه به خارج رفت.

دقيقه 24: اميد عاليشاه روي يک رفت و برگشت در محوطه جريمه قشقايي صاحب توپ شد اما شوت زيباي او از بالاي دروازه به خارج رفت.

دقيقه 30: ضربه کاشته مهدي شيري از فاصله 20 متري دروازه، پس از برخورد به ديوار دفاعي پرسپوليسي‌ها مهار شد.

دقيقه 38: ارسال عاليشاه به داخل محوطه جريمه قشقايي قبل از آن که به پريميوف برسد، توسط مدافعان قشقايي دور شد.

نيمه دوم

دقيقه 48: روي يک رفت و برگشت، توپ به خادم مهاجم قشقايي رسيد که او در يک فرصت تک به تک، به راحتي فرصت گلزني را از دست داد.

دقيقه 52: ضربه سنگين و پاي چپ محمدعلي نگارنده با فاصله‌اي بسيار اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

دقيقه 60: ضربه ايستگاهي از سمت راست با ارسال محسن مسلمان روي دروازه قشقايي آمد که در دهانه دروازه، پريميوف با يک ضربه سر سريع، توپ را به گل بدل کرد.

دقيقه 65: ارسال مسلمان روي دروازه قشقايي با مهار مدافعان اين تيم همراه شد. توپ به احمد نورالهي رسيد که او به راحتي اين فرصت را از دست داد.

دقيقه 72: فرشاد احمدزاده پا به توپ وارد محوطه جريمه شد که با يک ضربه بد، توپ را از دست داد و راهي اوت کرد.

79: ضربه مستقيم ولاديمير پريميوف با راحتي در آغوش دروازه‌بان تيم قشقايي قرار گرفت.

دقيقه 85: شوت محکم محسن مسلمان به سمت دروازه قشقايي توسط علي اسدي دروازه‌بان اين تيم مهار شد.

وقت‌هاي اضافه

دقيقه 94: ضربه سر فرشاد احمدزاده با فاصله اندک از کنار دروازه قشقايي به بيرون رفت.

دقيقه 97: ضربه کاشته نزديک به دروازه توسط احمد نورالهي با فاصله‌اي زياد به خارج رفت.

دقيقه 99: احمدزاده بار ديگر از نزديکي‌هاي دروازه ميزبان، صاحب ضربه کاشته شد که ضربه زيباي او با جهش سريع و واکنش به موقع دروازه‌بان قشقايي به اوت فرستاده شد.

دقيقه 111: شوت محکم شهاب زاهدي با فاصله‌اي اندک از بالا دروازه قشقايي به بيرون رفت.

شهاب زاهدي‌فر داور اين ديدار به هادي خادم، فرزاد رضايي و علي اسدي از قشقايي و فرشاد احمدزاده و شهاب زاهدي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

در ضربات پنالتي، براي قشقايي، محمدجواد زارعي، مجيد چابک، محسن رضوي‌پوريان و مهدي شيري به گلزني پرداختند اما مسعود اسدي پنالتي خود را به تير دروازه پرسپوليس کوبيد.

همچنين براي پرسپوليس حسين ماهيني، احمد نورالهي، ولاديمير پريميوف، محسن مسلمان از روي نقطه پنالتي گلزني کردند اما کمال کاميابي‌نيا ضربه آخر و پنالتي پنجم تيم را به دست دروازه‌بان زد و از دست داد.

در ادامه، هادي مرادي براي قشقايي گل زد  و فرشاد احمدزاده نيز ضربه پنالتي پرسپوليس را به گل تبديل کرد. محمد شريف‌زاده هفتمين ضربه پنالتي قشقايي را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گل بدل کرد و شهاب زاهدي از پرسپوليس را مهار کرد تا قشقايي برنده اين بازي بوده و پرسپوليس را از جام حذفي، حذف کند.

منبع:

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html